سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
نمایشگاه کتاب محل ارتقاء آگاهی است/ اشعار حافظ و خیام را با علاقه خاصی می‌خوانم

سید صلاح افصح درباره کتاب‌های مورد علاقه‌اش گفت: ابتدا به کتاب‌های دینی علاقه دارم و کتاب‌هایی درباره شهید مرتضی مطهری و شهید محمد حسینی بهشتی خواندم. بعد از آن کتاب‌های مهندسی که رشته درسی و کاری من است توجهم را جلب می‌کند، سپس به حوزه ادبیات علاقه‌مند هستم و در این زمینه حافظ و خیام را خیلی دوست دارم و اشعارشان را می‌خوانم.

مهندس سید صالح فصح، نماینده جنبش امل در ایران در حاشیه مراسم جشن امضاء کتاب «ناگفته‌های جنگ سی و سه روزه» به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: من هر سال به نمایشگاه کتاب ایران می‌آیم و از نمایشگاه بازدید می‌کنم. گاهی چند بار برای ورق زدن کتاب‌ها و جستجوی آثار مورد علاقه‌ام به دیدن نمایشگاه می‌آیم.
 
او افزود: نمایشگاه کتاب ایران متنوع است و استقبال خوبی هم از آن صورت می‌گیرد و مردم در هر شرایط به دیدار کتاب‌ها می‌آیند و در رویدادهای آن شرکت می‌کنند. 

نماینده جنبش امل لبنان در ایران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در هر کشور یک رویداد بزرگی است که به رشد آگاهی کمک می‌کند. هر چه قدر رویدادهای فرهنگی بیشتری برگزار شود به بالا رفتن سطح فرهنگ کمک می‌کند.

سید صلاح فصح گفت: برگزاری نمایشگاه باعث آشنایی کشورهای مختلف با فرهنگ‌های یکدیگر و شکوفایی صنعت نشر می‌شود.

او درباره کتاب‌های مورد علاقه خود گفت: ابتدا به کتاب‌های دینی علاقه دارم و کتاب‌هایی درباره شهید مرتضی مطهری و شهید محمد حسینی بهشتی خواندم. بعد از آن کتاب‌های مهندسی که رشته درسی و کاری من است توجهم را جلب می‌کند، سپس به حوزه ادبیات علاقه‌مند هستم و در این زمینه حافظ و خیام را خیلی دوست دارم و اشعارشان را می‌خوانم.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها