شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
«سردار سربداران» و «سرو روان» تازه‌های انتشارات مکتب حاج قاسم

موسسه انتشاراتی مکتب حاج قاسم با دو کتاب جدید «سردار سربداران» و «سرو روان» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

مدیر انتشارات مکتب حاج قاسم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درخصوص استقبال مخاطبان از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: اگرچه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال با محدودیت‌های کرونایی برگزار شده ولی از استقبال مردمی خوبی برخوردار است؛ استقبالی که بیش از انتظار مسئولان بود.
 
 وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در این نمایشگاه پر رونق است، تصریح کرد: به جا بود با توجه به چنین حضوری، فعالیت‌های فرهنگی بیشتری در زمینه فعالیت‌های نمایشگاه وجود داشته باشد. مثلاً در حوزه کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی مثل نقالی و قصه‌خوانی در کنار فروش کتاب‌ها لحاظ می‌شد. همچنین فضاهایی برای معرفی کتاب و صحبت در خصوص کتاب‌ها اختصاص پیدا می‌کرد.
 
او در ادامه تصریح کرد: سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به لحاظ محتوایی بسیار غنی است و به راحتی می‌تواند نیازهای مطالعاتی همه اقشار مردمی را پاسخگو باشد.
 
مدیر انتشارات مکتب حاج قاسم در پایان گفت: کتاب «سردار سربداران» مجتمع بر مجموعه اشعار منتخب درباره سردار سلیمانی است و کتاب «سرو روان» شامل بیش از صد عکس منتخب عکاسان حاضر در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی است که از سوی انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر شده و در سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها