جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
عرضه آثار تازه منتشر شده انتشارات شهید ابراهیم هادی در نمایشگاه کتاب سی‌وسوم

مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی از عرضه جدیدترین آثار منتشر شده این انتشارات در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

محمدرضا غفاری (مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: یکی از اهداف انتشارات شهید ابراهیم هادی در دوران کرونا چاپ و انتشار بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب بود که امسال توانستیم ۹۰عنوان کتاب را در سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کنیم و از این تعداد ۱۰ عنوان آن جدید است. از کتاب‌های تازه انتشار یافته نیز می‌توان به کتاب «آقای ایرانی» که درباره یکی از شهدای سلامت است و در هنگام شیوع کرونا به خیل شهدا پیوست اشاره کرد. کتاب دیگری نیز با عنوان «کمی درنگ کن» منتشر کردیم که درباره شهید رضا نادری است‌؛ شهید نادری یکی از نخبگان دانشگاهی بوده که در عملیات مرصاد به شهادت می‌‌رسد و به گفته همرزمانش این شهید والا مقام در عملیات مرصاد نقش موثری داشته است.
 
او در ادامه مطرح کرد: «یک دل دریا» کتاب جدید دیگری است که ۱۴۰ داستان کوتاه از خاطرات و زندگی شهید داوود دانایی جانشین گردان فجر بهبهان را در دل خود جا داده است. کتاب «سه دقیقه در قیامت» نیز از کتاب‌های پرفروش انتشارات شهید ابراهیم هادی است که نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و امسال در سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است. در این کتاب خاطرات یکی از مدافعان حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه‌هایی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد روایت می‌شود؛ او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است. در این اثر که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، مخاطبان حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ را مطالعه می‌کنند. 
 
وی با اشاره به کتاب «بازگشت» که از پرفروش‌های نشر شهید ابراهیم هادی است اشاره و عنوان کرد: کتاب «با بابا» براساس خاطراتی از سردار شهید حاج محمد طاهری و فرزندانش به رشته‌ تحریر در آمده است. شهید طاهری از همرزمان شهید برونسی در لشکر نصر بوده‌اند. مضمون کتاب به فرزند ایشان آقا مصطفی و فرزند شهید طاهری برمی‌گردد که ایشان از کودکی همیشه حسرت نبود پدر را احساس می‌کردند و دوست داشتند با پدر از نزدیک صحبت کنند. داستان از جایی آغاز می‌شود که فرزند ایشان مصطفی طاهری که در حال حاضر دکتر داروساز است ۱۸ روز دچار مرگ مغزی می‌شوند و روح ایشان مهمان پدرش در بهشت برزخی می‌شود و در آنجا با پدر گفت‌وگو می‌کنند که مطالب آن بسیار جذاب و شنیدنی است. این کتاب شامل ۱۲۰ صفحه در قطع پالتویی و با تخفیف ۳۰ درصدی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی همچنین تصریح کرد: یکی از موضوعات مبتلا به جامعه موضوع عدم رعایت صحیح حق‌الناس است که شاید برخی مردم نسبت به این قضیه بی‌توجه باشند؛ انتشارت شهید ابراهیم هادی کتاب تاثیرگذار «تقاص» را به چاپ رسانده تا مردم را نسبت به این مسئله هوشیارتر کند. این کتاب از سری کتاب‌های جدید انتشار یافته نشر ابراهیم هادی در زمینه تجربیات نزدیک به مرگ با موضوع حق‌الناس است که ۲۰ داستان کوتاه با محوریت حق‌الناس در آن گنجانده شده است.
 
محمدرضا غفاری در پایان گفت: یکی از برنامه‌های دیگرغرفه‌ شهید ابراهیم هادی رونمایی از کتاب «منتظر» با محوریت معرفی شخصیت شهید استاد دکتر محمود رفیعی استاد دانشگاه علامه طباطبائی، بعدازظهر روز سه شنبه با حضور گروهی از نویسندگان انتشارات هادی برگزار می‌شود. تمام کتاب‌های انتشارات شهید ابراهیم هادی با تخفیف ۲۰ درصد در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
 
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها