جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
ویترین گوشه کتاب در آتش سوخت

ویترین، نمای کتابفروشی و فولکس نمادین گوشه کتاب طی حادثه‌ای در آتش سوخت و بخشی از کتاب‌ها در این زمینه نیز در این حادثه آسیب دید، گوشه کتاب اکنون تعطیل شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، روز  گذشته (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) کتابفروشی «گوشه کتاب» در آتش سوخت.
 
محمد بیگلری، مدیر کتابفروشی گوشه کتاب با اعلام این خبر به خبرنگار ایبنا گفت: صبح روز گذشته یک کارتن خواب در محوطه ورودی مشترک بانک گردشگری و کتابفروشی، کارتن آتش زده بود که این مساله موجب سرایت آتش به داخل کتاب فروشی شد. به دنبال این موضوع تمام ویترین، نمای کتابفروشی و فولکس نمادین گوشه کتاب در آتش سوخت و بخشی از کتاب ها نیز در این حادثه آسیب دید.

وی افزود: توقف فعالیت و تعطیلی کتاب‌فروشی،  عامل بیشترین خسارت شده است. در شرایطی که همه از مشکلات جاری کتابفروش‌ها مطلعند و در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی بودیم، یک کارتن‌خواب آتش به جانمان زد و فروشگاه تعطیل شد.



بیگلری توضیح داد: قبلا هم بارها مشکلات و مسائلی که با معتادان و کارتن‌خواب‌ها در محدوده تجریش داشتیم را با مراجع مرتبط در میان گذاشته بودیم اما متاسفانه روزبه‌روز وضعیت بدتر می‌شود.

به گفته وی، آتش علاوه بر «گوشه کتاب» به شعبه بانک و واحدهای همسایه نیز سرایت کرد و ساختمان آسیب جدی دید، اما خوشبختانه خیلی زود جلوی آتش گرفته شد و  به داخل کتابفروشی سرایت نکرد.

کتابفروشی «گوشه کتاب» از تابستان سال ۱۳۹۹ در خیابان شریعتی، قبل از میدان تجریش با بیش از 12 هزار جلد کتاب فعالیت خود را آغاز کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها