جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
سفیر اردهال با «سردار سلیمانی؛ سرداری که از نو باید شناخت» به جشن کتاب آمد

انتشارات سفیر اردهال با کتاب «سردار سلیمانی؛ سرداری که از نو باید شناخت» نوشته اسدالله افشار به سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمد.

حسین عابدینی (مدیر انتشارات سفیر اردهال) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره برنامه‌های این انتشارات برای حضور در سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‌ اظهار کرد: طی سه سال اخیر 430 عنوان کتاب چاپ اول منتشر کردیم و در سال گذشته و دو ماه سال جدید 125 عنوان کتاب چاپ اول در حوزه‌های مختلف داشتیم. شاخص‌ترین اثر ما «قرآن کریم» همراه با تفسیر شاعران پارپارسی‌گوی، اثری از علی‌اکبر افراسیاب‌پور است که در 2 هزار صفحه، دو جلد و با قطع رحلی منتشر شده است.
 
وی افزود: در حوزه تاریخ نیز دو کتاب ویژه داریم که «سال‌های زخمی» درباره جنگ‌های ایران و روسیه بر اساس اسناد و مدارک تاریخی نوشته علی مرادی و «گیان» درباره نهاوند و گیان از دوره‌های پیش از تاریخ تا به امروز نوشته علی اکبر کیانی را شامل می‌شود. 
 
او در ادامه صحبت‌های خود به انتشار کتاب ویژه درباره سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و یاداورشد: «سردار سلیمانی؛ سرداری که از نو باید شناخت» نوشته اسدالله افشار است که در سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای نخستین بار عرضه می‌شود.
 
مدیر انتشارات سفیر اردهال درباره برگزاری نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: همه ناشران معتقدند که نمایشگاه امسال خوب و پربار است اما از سوی دیگر چون بن‌ها فقط در بخش مجازی قابل استفاده است، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند.
 
او با اشاره به اینکه همزمانی نمایشگاه مجازی و حضوری کار ناشران را بیشتر کرده، اظهار کرد: با این حال معتقدم که اتفاق‌های خوبی در حال رخ دادن است و مخاطبان می‌توانند بر اساس سلایق و علایق خود از هر دو بخش بازدید کنند. همزمانی این دو رویداد با یکدیگر می‌تواند بهتر از برگزاری نمایشگاه به صورت جداگانه باشد و قطعا مخاطبان هم امسال حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه خواهند داشت.
 
حسین عابدینی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب باید شامل نمایش آثار ناشر باشد، گفت: ارتباط با مولفان، ارتباط با مخاطبان، حضور مولفان در غرفه‌ها و فعالان فرهنگی باید در نمایشگاه رخ بدهد و هرچه خرید در نمایشگاه کمتر باشد بهتر است.
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها