جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
نمایش آثار زنده‌یاد محمدرضا حکیمی در غرفه نشر دلیل ما

همزمان با سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمام آثار زنده‌یاد محمدرضا حکیمی به صورت ویژه در غرفه انتشارات دلیل ما به نمایش و فروش گذاشته شد.

یدالله سعدی مدیر انتشارات دلیل ما در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ضمن اشاره به برنامه‌های این انتشارات در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: ما امسال با حدود 400 عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کردیم که همه کتاب‌های ما به صورت تخصصی در حوزه معارف اهل بیت (ع) است. در این میان با توجه به اینکه دلیل ما ناشر تخصصی آثار زنده‌یاد محمدرضا حکیمی است، بخش ویژه‌ای در غرفه به مجموعه آثار وی اختصاص دارد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه به صورت تخصصی در حوزه معارف اهل بیت (ع) کار می‌کنیم، آثار آیت‌الله سید جعفر سیدان و آیت‌الله نجم‌الدین طبسی که مهمترین آثار در نقد وهابیت هستند را به نمایشگاه آوردیم.
 
او با بیان اینکه مجموعه آثار محمدباقر انصاری نیز در نمایشگاه عرضه می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه مجموعه آثار وی درباره گزارش لحظه به لحظه از وقایع تاریخ شیعه به نمایشگاه آمده که یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های وی گزارش لحظه به لحظه از واقع غدیر است و تاکنون بیش از یک میلیون نسخه از آن چاپ شده است. ویرایش جدید کتابشناسی غدیر با عنوان «غدیر در آینه کتاب» در 1200 صفحه و قطع رحلی با معرفی بیش از دوهزار عنوان کتاب درباره موضوع غدیر نیز یکی دیگر از آثار محمد انصاری است که در نمایشگاه عرضه می‌شود.
 
مدیر انتشارات دلیل ما با اشاره به عرضه آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه تصریح کرد: دو کتاب «دروغ‌پردازی پشتوانه ماتریالیسم» درباره آشکارسازی بطلان مکتب ماتریالیسم دیالکتیک با برهان و «نگرشی بر فلسفه و عرفان» از ایشان را به صورت ویژه در نمایشگاه ارائه می‌کنیم. 
 
یدالله سعدی در پایان درباره لزوم برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال هم نمایشگاه مجازی و هم حضوری به صورت همزمان دایر است که تاکنون سابقه نداشته است، در این میان شاید جوان‌ترها ترجیح بدهند که کتاب را به صورت آنلاین خریداری کنند. عدم برگزاری نمایشگاه طی دو سال قبل این عطش را در میان مردم ایجاد کرده است.
 
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها