شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حائز اهمیت است/ کتاب و مطالعه تاثیر زیادی در اجرا دارد

الهه رضایی، مجری تلویزیون ضمن بیان اینکه مطالعه تاثیر زیادی در اجرا دارد و حوزه لغوی یک مجری را می‌تواند گسترش دهد، بیان کرد: من واقعا دلتنگ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بودم و به نظرم برگزاری نمایشگاه حائز اهمیت است.

الهه رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ضمن بیان این‌که علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌های مختلف است، مطرح کرد: البته بیشتر کتاب‌های روانشناسی و اجتماعی و همچنین آثار حوزه کودکان را می‌خوانم. در این میان رمان‌هایی که درباره آنها زیاد شنیدم را هم دنبال می‌کنم.
 
او با اشاره به تاثیر کتاب در مبحث اجرا ادامه داد: کتاب و مطالعه تاثیر زیادی در اجرا دارد، حداقل حوزه لغوی یک مجری را می‌تواند گسترش دهد. زمان‌هایی که مطالعه می‌کنم به دلیل اینکه با واژه‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوم، بهتر می‌توانم صحبت کنم و با مخاطب ارتباط داشته باشم. به‌واقع زمانی که مجری صحبت کند، این موضوع را بیننده و شنونده هم متوجه می‌شود که این گوینده و مجری چقدر مطالعه دارند؛ لذا تاثیر بسیاری در جذب مخاطب دارد.
 
این مجری تلویزیون درباره سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: من واقعا دلتنگ نمایشگاه کتاب بودم و به نظرم برگزاری نمایشگاه حائز اهمیت است. امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سطح مناسبی ادامه پیدا کند.
 
وی افزود: انسان‌ها اجتماعی هستند و دو سالی که درگیر شیوع بیماری کرونا بودیم فضای مجازی جایگزین شد و البته در مواردی فایده‌هایی دارد؛ اما واقعیت قضیه اینجاست وقتی در سرتاسر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانید قدم بزنید، غرفه‌ها را مشاهده کنید، کتاب‌های مختلف را ورق بزنید و موضوعات متفاوت را ببینید حس و حال خوبی را ایجاد می کند.
 
الهه رضایی در پایان گفت: چقدر خوب است بتوانیم کتاب را بخوانیم و علاقه‌مندی به کتاب را در فرزندان و اطرافیان ایجاد کنیم همچنین کتاب‌های خوب را بشناسیم و معرفی کنیم. سال گذشته تصمیم گرفتم کتابی را برای گروه سنی خردسالان بنویسم که هنوز میسر نشده است و دوستان هم شرایط را فراهم کردند اما خودم متاسفانه به دلیل مشغله‌ای که داشتم فرصت پیدا نکردم. از ته دل می‌خواهم که این کار را انجام دهم چراکه علاقه‌مندی من این حوزه است. 
 
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلی امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها