جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
عرضه 40 عنوان کتاب دفاع مقدس در بخش حضوری نمایشگاه سی‌و‌سوم

مدیر بخش انتشارات و پژوهش نشر پیام آزادگان اعلام کرد امسال در نمایشگاه با 40 عنوان جدید مربوط به سال 1397 به بعد حاضر شده ایم و در بخش غیر حضوری نیز 90 عنوان کتاب داریم.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سی و سومین نمایشگاه کتاب ایران از روز چهارشنبه -21 اردیبهشت ماه- کار خود را به صورت حضوری آغاز کرده است. طی این مدت و همپای نمایگشاه حضوری بخش مجازی این نمایشگاه نیز به فعالیت می‌پردازد.
 
بررسی‌های میدانی از سطح نمایشگاه نشان می‌دهد که ناشران حوزه فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس با برنامه‌های مختلفی در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و در تلاشند تا ارزش‌های مرتبط با آن دوران را زنده نگاه دارند.
 
هرچند در این میان ناشرانی هم هستند که چندان از وضعیت جانمایی غرفه‌ها و فضای اختصاص پیدا کرده به آنها راضی نیستند. در این خصوص فرزانه قلعه قوند، یکی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس و مدیر بخش پژوهش و انتشارات پیام آزادگان در گفت‌وگویی با خبرنگار ایبنا گفت: در سال جاری در نمایشگاه فیزیکی محدودیت داشته‌ایم و نمی‌توانستیم همه آثارمان را در معرض دید عموم قرار بدهیم. فقط مجاز بودیم کتاب‌های از سال 1397 به بعد را در اختیار علاقه‌مندان بگذاریم و این آثار را با آنها به اشتراک بگذاریم.
 
قلعه قوند سپس اظهار کرد: ازاین‌رو انتشارات پیام آزادگان با حدود  40 عنوان کتاب در نمایشگاه فیزیکی و حدود 90 عنوان در نمایشگاه مجازی حضور دارد.
 
این نویسنده حوزه دفاع مقدس عنوان چند کتاب انتشارات پیام آزادگان را به این شرح اعلام کرد: «چند وجب جای خالی»،«عکس  دسته‌جمعی»، «گل کاشتی عباس»، «بوسه بر دست استاد»،«آزادی بیان»،«یک‌سه‌هزارم»، «جنگ، اسارت، مذاکره»، «دانشنامه آزادگان»، «دور از چشم صلیب»، «هفت‌خوان»، «الفبای اسارت»، «صدای شکستن استخوان و مجموعه 4 جلدی «آموزش عربی در اسارت»،«از فیضیه تا الرشید»، «ممدیزدی».

قلعه قوند تاکید کرد: امسال عناوین کتاب‌های جدید دیگری هم در انتشارات پیام آزادگان وجود دارد. «سرباز کوچک امام»، «دانشنامه آزادگان»، «سیره ابوترابی جلد 1 و 2»، «زمان ایستاده بود» و «منشور پاکی و خدمتگزاری» از جمله این آثار هستند.
 
مدیر بخش پژوهش و انتشارات پیام آزادگان سپس گفت: برای سهولت کار مخاطبان مجلدی تحت عنوان کتابنامه آزادگان تهیه کردیم که در آن به معرفی اجمالی راوی و نویسنده، مشخصات شناسنامه‌ای و بخشی از کتاب پرداخته‌ایم. همچنین لیستی از کتاب‌های انتشارات تهیه کردیم که آن را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها