جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
حضور 26 ناشر گیلانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

رضا ثقتی، در سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران با 26 ناشر از استان گیلان در نمایشگاه امسال جدیدترین عناوین خود را عرضه کرده‌اند.

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، ضمن اشاره به حضور ناشران این استان در سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: 26 ناشر از استان گیلان در نمایشگاه امسال جدیدترین عناوین خود را عرضه می‌کنند که 6 ناشر به‌صورت حضوری و 20 ناشر به صورت مجازی فعالیت دارند.
 
وی ادامه داد: ناشران گیلانی با دو هزار 300 عنوان کتاب در بخش حضوری و مجازی حضور دارند که طبق آمار حدود 40 درصد این آثار چاپ اولی هستند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان این‌که بخش عمده این آثار در حوزه کتاب‌های مربوط به کودک و نوجوان، دانشگاهی، ادبیات و مذهبی است، اظهار کرد: در برخی از این غرفه‌ها کتاب‌های مربوط به نهضت جنگل و اسناد و تصاویر میرزا کوچک خان به نمایش گذاشته شد.
 
رضا ثقتی در پایان از حضور مفاخر استان گیلان در غرفه ناشران این استان خبر داد و گفت: برنامه‌هایی نیز برای گرامیداشت بزرگان، مفاخر و نویسندگان شهیر این استان پیش‌بینی شده است که در روزهای مختلف سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اجرا خواهد شد.
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلی امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها