جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
برخی ناشران نسخه‌های خطی خوبی در نمایشگاه کتاب ارائه کردند/ استقبال از نمایشگاه امیدوارکننده است

علیرضا قزوه در بازدید از سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: من از غرفه‌های کتابخانه مجلس، سفیر اردهال، نهاد کتابخانه‌های عمومی و سوره مهر بازدید کردم. در بازدید از سفیر اردهال نسخه‌های خطی بسیار خوبی دیدم.

علیرضا قزوه، شاعر و مصحح در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: در روزهای ابتدایی بازدید از نمایشگاه همین حجم استقبال از آن امیدوارکننده است و انشاء‌الله در روزهای آینده بهتر هم خواهد شد.

او افزود: من از غرفه‌های کتابخانه مجلس، سفیر اردهال، نهاد کتابخانه‌های عمومی و سوره مهر بازدید کردم.

این شاعر اظهار کرد: در بازدید از سفیر اردهال نسخه‌های خطی بسیار خوبی دیدم. در کتابخانه مجلس هم که قبلا سه تذکره تصحیح شده توسط من چاپ شده که من تذکره‌ها را زمانی که در هند بودم به ایران آوردم و از سوی کتابخانه مجلس منتشر شد. البته اکنون کتاب‌های تذکره موجود نیست و در آینده تجدید چاپ خواهد شد. 

علیرضا قزوه گفت: ما نشر کوچکی به عنوان شاعران پارسی زبان داریم که در آن اشعار شاعران هند، افغانستان و ایران را چاپ می‌کنیم. امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم دامنه اشعار فارسی زبان را گسترش بدهیم. 

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها