پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
بسته‌های پستی نمایشگاه برای تهرانی‌ها 24 ساعته ارسال می‌شود

بابک افروز از ثبت 24 هزار و 132 بسته مرسوله از سوی ناشران در نخستین روز نمایشگاه خبر داد و گفت: بسته‌های پستی برای مشتریان تهرانی 24 ساعته ارسال می‌شود.

بابک افروز، مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت ملی پست در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره حجم بسته‌های ارسال شده نخستین روز از سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از محل برگزاری این رویداد بیان کرد: ناشران در مجموع روز نخست 24 هزار و 132 بسته مرسوله ثبت کردند که از این تعداد 442 بسته نمایشگاه فیزیکی، مابقی متعلق به نمایشگاه مجازی است؛ علاوه براین یک هزار 223 بسته تحویل پست شده، بسته‌های باقی مانده در دست ناشران در مرحله آماده‌سازی است.

افروز درباره تعداد باجه‌های پست مستقر در نمایشگاه گفت: 3 غرفه پست در نمایشگاه فیزیکی مستقر است که یک غرفه در بخش بین‌الملل و ناشران خارجی و 2 غرفه در قسمت‌های دیگر نمایشگاه آماده خدمات‌رسانی به مخاطبان و ناشران هستند.

مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت ملی پست با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه مجازی به خوبی صورت گرفته است اظهار کرد: به دلیل افتتاحیه در روز اول نمایشگاه مراجعات چندانی برای بسته‌های فیزیکی نداشتیم؛ اما احتمالاً از فردا مراجعات بیشتر خواهد شد.

وی افزود: در هر غرفه 12 نفر نیرو مستقر و آماده خدمات‌رسانی هستند؛ اما در کل کشور حدود 13 هزار نفر کار توزیع و آماده‌سازی مرسولات را انجام می‌دهند.

افروز در پایان گفت: بسته‌های پستی برای مشتریان تهرانی 24 ساعته ارسال می‌شود و برای مراکز استانی، در قالب سرویس پیشتاز به دست مخاطبان خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها