جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
ویژه‌برنامه کتاب «مان» همزمان با نمایشگاه کتاب/ هر روز یک موضوع و 10 کتاب

ویژه برنامه کتاب «مان» همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تولید می‌شود، در این برنامه 100 کتاب به مخاطبان معرفی خواهد شد.

حامد رهنما، مدیر کتابفروشی «مان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه کتاب «مان» در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: این کار با همکاری فیلیمو مدرسه تولید و اجرا می‌شود و در آن هر روز بر اساس یک موضوع ده کتاب به مخاطبان معرفی می‌شود.
 
وی با بیان این که این برنامه در 10 قسمت تولید شده است، افزود: در این ویژه برنامه به سراغ موضوعاتی چون فیلم‌های اقتباسی، برندها و آدم‌های موفق، زنان، رمان عاشقانه نوجوان، کتاب تالیفی کودک، شعر  رفته‌ایم.
 
رهنما با اشاره به معرفی آثار 25 ناشر در این برنامه، توضیح داد: قرار است 100 کتاب در این ویژه برنامه به مخاطبان معرفی شود که هر روز شامل 10 اثر پرمخاطب و جذاب برای علاقه‌مندان کتاب است.
 
وی با بیان این که اشکان امجدی و پرنیا فارسیجانی، مجریان این برنامه هستند، گفت: پخش این برنامه در شبکه‌های اجتماعی کتاب «مان» در آپارات و اینستاگرام فیلیمو، مدرسه به نمایش گذاشته می‌شود.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها