پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
ابعاد مختلف چاپ کتاب در مقابل تقاضا (POD) بررسی می‌شود

اتحادیه لیتوگرافان در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 2 نشست تخصصی «چاپ کتاب در مقابل تقاضا» و «آینده چاپ کتاب‌های درسی» را برگزار می کند.

معراج محمدی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیان کرد: با توجه به اهمیت چاپ دیجیتال در صنعت نشر و استقبال گسترده ناشران طی سال‌های اخیر از این شیوه چاپی نشست تخصصی برگزار خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: نشست تخصصی «چاپ کتاب در مقابل تقاضا» شنبه 24 اردیبهشت از ساعت 16 و 30 تا 17 و 30 در سالن سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.
 
محمدی با اشاره به حضور میهمانان و سخنرانان این برنامه، گفت: امیرحسین قاسمی و پیام پدیدار سخنرانان این برنامه خواهند بود و قرار است درباره چاپ POD که نوعی از چاپ دیجیتال است و مزایای آن برای ناشران صحبت شود.
 
وی به نشست «آینده چاپ کتاب‌های درسی» اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه دوشنبه 11 و 45 تا 12 و 45 با حضور امید مصدقی مدیر فنی شرکت چاپ افست و حمید فریور از مدیران چاپ و نشر کتاب‌های درسی درباره روند ادامه فعالیت چاپ کتاب‌های درسی برگزار خواهد شد.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها