سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
میزبانی نمایشگاه کتاب از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب خوزستان

سرپرست معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: یک روستای برگزیده و دو روستای تقدیری جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب در بخش جنبی نمایشگاه کتاب 1401 حضور دارند.

مهرانگیز بحیرایی، سرپرست معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در خوزستان، درباره  روستاهای شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب 1401 بیان کرد: روستای«باصدی» به‌عنوان روستای برگزیده سال 96 ، روستای «مربچه» تقدیری  هردو از رامهرمز و روستای «تشان» از بهبهان در بخش جنبی نمایشگاه از تاریخ 21 تا 23 اردیبهشت حضور دارند.

بحیرایی با تاکید بر کسب مقام پایتخت کتاب ایران برای اهواز در نخستین دوره شهرهای پایتختی کتاب ادامه داد: رسیدن اهواز به پایتختی کتاب ایران انتظار از استان خوزستان در زمینه  اجرای طرح‌های خلاق و روزآمد کتابخوانی برای روستاهای و شهرها را بالابرد.

وی افزود: با توجه شیوع ویروس کرونا و وقفه دو ساله در برپایی نمایشگاه کتاب تهران، امید می‌رود که در نمایشگاه کتاب 1401 فضای مطلوبی برای تبادل نظر تسهیل‌گران با ناشران و نویسندگان فراهم شود.

بحیرایی اضافه کرد: در غرفه روستاهای خوزستان عملکرد روستاها در انتخاب روستای برگزیده دوستدار کتاب و نیز محصولات صنایع دستی و سوغات روستاها به معرض نمایش گذاشته می‌شود؛ علوه‌براین برگزاری دورهمی کتابخوانی، نمایش خلاق و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های روستاها در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 1401 است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها