شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
ضرورت توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به پژوهش‌های ادبی و تاریخی

توفیق سبحانی، مترجم، مصحح و پژوهشگر گفت: به طور قطع از نمایشگاه استقبال خوبی خواهد شد، چون بعد از دو سال وقفه و اپیدمی کووید 19 بسیاری از اهل فرهنگ مشتاق برگزاری چنین رویداد بزرگی هستند.

توفیق سبحانی، مترجم، پژوهشگر و مصحح به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: برگزاری سی‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران در مصلی اتفاق خوبی است. چون حضور در نمایشگاه برای ما آسان‌تر است در حالی که در شهر آفتاب به دلیل دوری و نبودن امکانات حضور اهل فرهنگ به سادگی ممکن نبود.

او افزود: از نمایشگاه استقبال خوبی شده است، چون بعد از دو سال وقفه و اپیدمی کووید 19 بسیاری از اهل فرهنگ مشتاق برگزاری رویداد بزرگ کتاب هستند. 

این مترجم و مصحح اظهار کرد: امیدوارم برگزاری نمایشگاه پس از وقفه دو ساله با ارائه برنامه‌های متنوع مکان خوبی برای جمع شدن اهل فرهنگ، جوانان و مشتاقان کتاب باشد. 

توفیق سبحانی گفت: در نمایشگاه شرایط خوبی برای ارائه و بررسی پژوهش‌های ادبی و تاریخی فراهم شده و امیدوارم و وضعیت نسخه‌های خطی و توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به آنها جلب شود.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها