چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
برگزاری 48 نشست و برنامه در سرای علمی فرهنگی سالن ناشران آموزشی

همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از 48 برنامه در سرای علمی فرهنگی سالن ناشران آموزشی برگزار خواهد شد.

امین آصفی، مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به فعالیت‌های کمیته علمی فرهنگی بخش ناشران آموزشی در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: نمایشگاه کتاب علاوه بر عرضه کتاب و محصولات فرهنگی محلی برای تعامل فرهنگ‌دوستان و اهالی کتاب است و به همین دلیل نشست‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌هایی چون معرفی و رونمایی کتاب را در سرای علمی فرهنگی این بخش ایجاد کردیم.
 
وی ادامه داد: در این زمینه انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور هر سال با برنامه‌ریزی‌  فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی را برگزار می‌کند و امسال نیز در تعامل با وزارتخانه‌ها، نهادها، انجمن‌ها، ناشران، مولفان، مترجمان و سایر اهالی فرهنگ از سراسر کشور برنامه‌های مختلفی آماده کرده است.
 
آصفی با بیان اینکه حدود 48 برنامه برای ایام نمایشگاه در سرای علمی فرهنگی سالن ناشران آموزشی تدارک دیده شده است، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تبادل نظر و مجموعه هم‌اندیشی صحافان، گرانی کاغذ و مشکلات ناشرین در بحث چاپ کتاب، رونمایی کتاب «چشم‌های تو»، رونمایی کتاب «دلتنگی‌های شبانه یک دیوانه» و «ارتباط مؤثر والدین و کمک به دنیای نوجوان» اشاره کرد.
 
وی با اشاره به برخی دیگر از این برنامه‌ها، گفت: نشست «سازمان تروریسم و مسئولیت اصحاب قلم»، رونمایی و جشن کتاب «اسرار سفر به سرزمین درون»، رونمایی و جشن کتاب «هفت گفتار کارآفرینی» و رونمایی و جشن کتاب«بررسی چالش‏ها و مشکلات منابع و کتب آموزش زبان‏های خارجی در ایران» را نیز باید از دیگر برنامه‌های این سرا معرفی کرد.
 
آصفی تاکید کرد: این برنامه‌ها  هر روز از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در قالب نشست، کارگاه، رونمایی، جشن امضا، معرفی کتاب، هم‌اندیشی، نقد و بررسی، تجلیل و دیدار چهره‌های شاخص در سرای علمی فرهنگی سال ناشران آموزشی برگزار می‌شود.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها