دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
نصب 45 سازه اطلاع‌رسانی مرتبط با نمایشگاه کتاب در تهران

معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از نصب 45 سازه پرتابل و عرشه اطلاعرسانی در نقاط مختلف شهر تهران مرتبط با سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

مجید قادری، معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اقدامات این سازمان در اطلاع‌رسانی محیطی تابلوهای مرتبط با سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: 30 سازه پرتابل و 15 سازه عرشه با متراژ 832 مترمربع در نقاط مختلف شهر تهران نصب شده است.
 
وی افزود: تلاش شده، در تمام نقاط مختلف شهر تهران این سازه‌ها قرار داده شود تا عموم مردم در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گیرند.
 
قادری با اشاره به محل‌های مختلف 30 سازه پرتابل، توضیح داد: بزرگراه شهید بابائی شرق به غرب بعد از بزرگراه شهید صیاد شیرازی، ضلع غربی میدان دربند، انتهای خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان پلیس، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری شمال به جنوب قبل از بزرگراه شهید حکیم و بزرگراه شهید سلیمانی تقاطع خیابان شهید آيت، برخی از این مناطق هستند.
 
وی با بیان این‌که متراژ سازه‌های پرتابل به‌طور کلی حدود 270 مترمربع می‌شود، تاکید کرد: همچنین از دیگر معابری که می‌توان نام برد باید به میدان فلسطین، میدان شوش، مقابل مترو دروازه شمیران، میدان رازی، خیابان خیام جنوب به شمال مقابل خیابان فیاض بخش و میدان هفتم تیر خیابان شهید مفتح جنوبی نبش خیابان ورکش اشاره کنم.
 
قادری در ادامه به نشانی محل‌های نصب عرشه نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز خیابان بهارستان جنوب به شمال مقابل بیمارستان طرفه، شهید نواب صفوی جنوب به شمال تقاطع خیابان امام خمینی‌(ره)، بزرگراه شهید آبشناسان غرب به شرق قبل از بزرگراه شهید ستاری و خیابان وحدت اسالمی شمال به جنوب بعد از زيرگذر حسن‌آباد
برخی از این مناطق هستند.
 
به گفته وی، در بخش سازه‌های عرشه 562 متربع به این فضا اختصاص داده و تلاش شده است که نقاط مختلف شهر را پوشش دهد.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها