سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
برگزاری سمینار بین‌المللی «چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش رو» مرداد برگزار می‌شود

نخستین سمینار بین‌المللی «چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش رو» مرداد ماه به همت اتحادیه لیتوگراف وچاپ دیجیتال و با همکاری اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

معراج محمدی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نخستین سمینار بین‌المللی «چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش رو» در هفته اول مرداد ماه، عنوان کرد: این سمینار با توجه به گسترش روزافزون چاپ دیجیتال و روندهای روبه رشد، همچنین با هدف آشنایی علاقه‌مندان به دستاوردهای نوین در این حوزه برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: جمعی از سخنرانان داخلی و خارجی در این سمینار به طرح مباحث و موضوعات مرتبط با چاپ دیجیتال خواهند پرداخت و به تشریح جدیدترین روند این حوزه می‌پردازند.
 
محمدی با بیان اینکه بیان فرصت‌های کسب و کار در حوزه‌های مختلف چاپ دیجیتال در این سمینار پیش‌بینی شده است، توضیح داد: مروری بر کسب و کار در حوزه چاپ دیجیتال ورقی، چاپ روی پارچه و تبلیغات تجاری دیجیتال ازجمله موضوعاتی است که در این سمینار به آن پرداخته می‌شود.
 
وی تاکید کرد: همچنین در این سمینار به مباحث مربوط به وضعیت چاپ دیجیتال در خاورمیانه، هوش مصنوعی و صنعت چاپ، همچنین مدیریت کسب‌و‌کار در آینده چاپ اشاره خواهد شد.
 
محمدی با اشاره به مشارکت و حمایت مادی و معنوی اداره کل چاپ ونشر وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و بخش خصوصی در این سمینار، گفت: این سمینار برای نخستین‌بار به‌صورت بین‌الملل در حوزه چاپ دیجیتال برگزار خواهد شد و همین موضوع از جمله ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.
 
نخستین سمینار بین‌المللی چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش رو به همت اتحادیه لیتوگراف و چاپ دیجیتال هفته اول مرداد از ساعت 9 تا 16 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها