یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
اختصاص غرفه تجمیعی در سالن کودک و نوجوان به ناشران

انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برای ناشرانی که در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام نکرده‌اند یک غرفه تجمیعی برای عرضه و فروش آثار آن‌ها اختصاص داده است.

محمدحسن محمدی، عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به تمهیدات انجمن برای ناشران این حوزه، گفت: با توجه به این‌که برخی از ناشران همکار به دنبال شرایط سخت دو سال اخیر کرونا نتوانستند 45 عنوان کتاب چاپ کنند و نتوانستند غرفه بگیرند یا برخی از همکاران امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند، یک غرفه تجمیعی در نظر گرفته است.
 
وی با بیان این‌که این غرفه با هدف تسهیل کار ناشران و خدمت‌رسانی به همکاران انجام خواهد شد، افزود: این غرفه در فضایی به وسعت 100 مترمربع است که در آن کتاب ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، عرضه خواهد شد.
 
محمدی ادامه داد: در این زمینه ناشران حوزه کودک و نوجوان که تمایل دارند کتاب‌هایشان در نمایشگاه عرضه شوند باید به انجمن مراجعه کنند و مراحل کار را انجام دهند.
 
وی همچنین درباره شرایط عرضه کتاب در این غرفه، گفت:  کتاب‌ها را با 40 درصد تخفیف تحویل می‌گیریم که 10 درصد به مخاطبان تخفیف می‌دهیم و مابقی آثار باقی مانده نیز با اتمام زمان نمایشگاه به ناشران مرجوع می‌کنیم و مبالغ به حساب ناشران واریز خواهد شد.
 
محمدی تاکید کرد: این موضوع نوعی تسهیلات ویژه برای ناشران کودک و نوجوانی است که هم در انجمن عضویت دارند و هم ناشرانی که عضو انجمن نیستند.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها