پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
انتشار فراخوان انجمن ناشران آموزشی برای برنامه‌های علمی فرهنگی در نمایشگاه کتاب

امین آصفی از انتشار فراخوان برای اعلام برنامه‌های علمی ـ فرهنگی سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این انجمن همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: هرساله همزمان با نمایشگاه کتاب مجموعه‌ای از نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود و ما امسال نیز همانند دوره‌های گذشته برنامه‌های مختلفی برای سالن ناشران آموزشی و بخش علمی و فرهنگی پیش‌بینی کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: در این زمینه ظرفیت برگزاری نشست‌های روزانه طی 10 روز نمایشگاه هنوز تکمیل نشده است و از ناشران و فرهیختگانی که در زمینه برنامه‌های علمی فرهنگی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده همکاری یا ارائه برنامه هستند، دعوت به همکاری می‌کنیم.
 
آصفی با اشاره به محورها و برنامه‌هایی که علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهادات خود را درباره آن ارائه کنند، توضیح داد: طرح برنامه در نشست‌ها و سخنرانی‌های علمی فرهنگی، مراسم رونمایی و معرفی کتاب و محصولات فرهنگی و پیشنهاد و ایده‌های نو برای برنامه‌های علمی فرهنگی ازجمله این محورها است.
 
وی تاکید کرد: انجمن فرهنگی ناشران آموزش تصمیم دارد در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با برگزاری نشست‌های مختلف علمی و فرهنگی با همکاری ناشران، فرهیختگان و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی فعالیت‌های فرهنگی مختلف را در سالن نشست‌ها به صورت کیفی برگزار کند.
 
آصفی با بیان اینکه این نشست‌ها با هدف تقویت بعد علمی و فرهنگی برنامه‌های سالن ناشران آموزشی برنامه‌ریزی شده است، گفت: در کنار فروش کتاب که برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است، همچنین دیدار نویسندگان و ناشران و تشریک مساعی درباره مسائل نگارشی، بهره‌مندی از ظرفیت آموزشی و علمی نمایشگاه ضرورت دارد.
 
وی یادآورشد: علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهادات خود را تا 9 اردیبهشت 1401 به دفتر انجمن فرهنگی ناشران آموزشی یا شماره تماس   ۰۹۱۲۵۳۹۶۰۴۷ اعلام کنند.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 21 تا 31 اردیبهشت 1401 در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها