چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
ثبت‌نام 60 شرکت برای حضور در پنجمین نمایشگاه کاغذ و مقوا/ برگزاری نمایشگاه در هفت هزار مترمربع

60 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در پنجمين نمايشگاه تخصصى بین‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند، روند ثبت‌نام تا 14 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

رضا  امیدی، رئیس پنجمين نمايشگاه تخصصى بین‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات مربوطه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به ثبت‌نام 60 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد نمایشگاهی گفت: نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت هفت هزار مترمربع و در سالن‌های 40، 44/1 و 44/2 برگزار خواهد شد و جانمايي براي سالن ٤٤/١ و ٤٤/٢ به ترتيب اولويت ثبت نام شروع شده است.
 
وی با بیان این‌که روند ثبت‌نام تا 14 اردیبهشت ادامه دارد، افزود: تاکنون حضور ٧ شركت خارجي قطعي شده و با ١٠ شركت خارجی ديگر نیز در حال مذاكره هستيم.
 
امیدی با بیان این‌که قرار است هيات بازدیدکننده تجاری از تركيه و عراق از نمایشگاه بازدید کنند، عنوان کرد: در این زمینه کشور هند در قالب پاویون و به‌صورت کشوری در نمایشگاه امسال حضور پررنگی خواهد داشت؛ همچنین از مديران شركت‌هاي بزرگ كاغذسازی نیز ميهمان خواهيم داشت.
 
وی با اشاره به پیش‌بینی امکانات مختلف برای بازديدكنندگانی كه در سايت ثبت‌نام كنند، گفت: برای این افراد امتيازات ويژه‌ای در نظر گرفتيم مثل تخفيف ٧٠ درصدي كتاب نمايشگاه، صدور كارت بازديدكننده، ارسال نقشه سالن‌ها، ارسال فهرست مشاركت‌كنندگان با جزييات محصولات و خدمات و ارائه آمار و اطلاعات.
 
به گفته امیدی، این اقدام با هدف حمایت از برگزاری نمایشگاه حرفه‌ای و تخصصی و حضور افراد متخصص و زبده فعال حوزه سلولزی و کاغذ انجام خواهد شد.  
 
پنجمين نمايشگاه تخصصى بین‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات مربوطه 2 تا 5 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها