یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
نشر کتابک با 20 کتاب کودک جدید در راه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نشر کتابک با بیش از 20 عنوان کتاب جدید در حوزه کودک و نوجوان به سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید.

 سعید قاسمی (مدیر نشر کتابک) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برنامه‌های این انتشارات برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‌ توضیح داد: پیش‌بینی درباره نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری سخت است اما با توجه به فعال‌سازی فروش مجازی همزمان با این نمایشگاه ممکن است با جمعیت کمتری نسبت به دوره‌های قبل روبه‌رو شویم. در این میان شاید بخش عمده مخاطبان استانی و شهرهای دیگر ترجیح دهند که به جای خرید حضوری از امکان خرید آنلاین استفاده کنند.
 
او درباره لزوم برنامه‌ریزی بهتر و مناسبت‌تر برای عرضه کتاب‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب سی‌وسوم یادآورشد: بسیاری از مردم در بستر مجازی نمایشگاه بر اساس اخبار یا داده‌های اطلاعاتی مختلف کتاب مورد نیاز خود را جست‌وجو می‌کنند اما با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند به صورت مستقیم و با تورق آثار، کیفیت و محتوای کتاب‌ها را به خوبی شناسایی کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنند.
 
قاسمی در پایان به حضور نشر کتابک با 100 عنوان کتاب در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: از میان این آثار حدود 20 جلد از کتاب‌های ما برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه می‌شود و در این زمینه برنامه رونمایی و دیدار با نویسندگان و تصویرگران کتاب‌ها را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
 
«سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها