جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
عرضه سه کتاب جدید عبدالجبار کاکایی در نمایشگاه کتاب

عبدالجبار کاکایی از عرضه سه کتاب جدید خود در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

عبدالجبار کاکایی، شاعر و پژوهشگر ادبی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اعلام این خبر عنوان کرد: یکی از این کتاب‌ها «لگدکوب خیال» نام دارد که شامل یادداشت‌های روزانه، سفرنامه‌ها، نقدهای هنری و اجتماعی، تاریخ‌نگاری و خاطرات من است که در قالب یک مجموعه توسط موسسه فرهنگی هنری پیشگامان شعر نوین ایرانیان جمع‌آوری شده و به چاپ رسیده است.
 
کاکایی افزود: سفرنامه کشورهای فرانسه، ارمنستان و تاجیکستان، یادداشت‌هایی پیرامون ادبیات و اشعار آیینی، نقد بر فیلم‌های سینمایی، خاطراتی از منوچهر آتشی، مهرداد اوستا و محمدعلی سپانلو و خاطرات دوران دفاع مقدس و کودکی از جمله عناوین و یادداشت‌های این کتاب ۱۱۴ صفحه‌ای است که توسط انتشارات دالاهو در نمایشگاه کتاب تهران شد.
 
وی گفت: همچنین در سی‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران تازه‌ترین مجموعه شعر من با عنوان «کشته‌های بی‌طرف» منتشر شده است. این مجموعه شعر متشکل از تازه‌ترین آثارم در سه قالب آزاد، کلاسیک و محاوره است که به همت موسسه فرهنگی هنری پیشنا جمع‌آوری شده و در 110 صفحه توسط انتشارات دالاهو در نمایشگاه کتاب شد.
 
این شاعر اضافه کرد: دیگر کتاب جدید من در نمایشگاه، «حوض نقاشی» شامل مجموعه اشعاری برای گروه سنی نوجوانان است که به معرفی سنت‌ها و آیین‌های ایرانی اختصاص دارد.
 
وی همچنین به جوانان بازدیدکننده از نمایشگاه کتاب تهران پیشنهاد کرد که از خرید و مطالعه آثار ادبی از جمله «این ترانه بوی نان نمی‌دهد» مهدی فیروزیان، «به تو برمی‌گردم» شامل اشعار سید حسن حسینی، «جامعه شناسی نخبه‌کشی» علی رضاقلی و «جهان‌بینی و حکمت مولانا» نوشته منوچهر مرتضوی غافل نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها