یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تحویل 1200 تن کاغذ احتکار شده به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یاسر‌ احمد‌وند، از تحویل 1200 تن کاغذ احتکار شده با همکاری دو نهاد سازمان تعزیرات و دادگستری هرمزگان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

یاسر احمد‌وند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره آخرین خبر‌ها در حوزه کاغذ بیان کرد: با همکاری سازمان تعزیرات و دادگستری هرمزگان، حدود 1200 تن کاغذ برای توزیع در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
 
وی افزود: این محموله از پرونده‌های سال 1398 احتکار کاغذ است که در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار نگرفته بود. کاغذ‌های تحویل شده، طی روز‌های آتی بین ناشران توزیع خواهد شد.      
 
احمد‌وند، درباره بهره‌مندی از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید کاغذ داخلی گفت: برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند جلسه از ابتدای سال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر محترم و همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شده است؛ علاوه‌براین به‌همین منظور دبیر‌خانه نیز تشکیل شده و در حوزه‌های فرهنگی و هنری  در حال برنامه‌ریزی و مطالعه، امکان‌سنجی، استفاده از ظرفیت‌های موجود هستیم.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امید‌واریم تلاش‌های انجام شده، نتایج قابل‌توجهی برای توسعه بازار حوزه فرهنگی و هنری و ایجاد اشتغال در پی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها