یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
تغییر زمان برگزاری چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ

تاریخ برگزاری چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ به مرداد‌ماه 1401 موکول شد.

احمدی ثمری‌ها، رئیس انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران و دبیر همایش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تغییر زمان برگزاری این همایش از اردیبهشت به مرداد ماه، عنوان کرد: به دنبال درخواست استادان و دانشجویان همچنین تصمیم دبیرخانه،تاریخ برگزاری چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ به مرداد ماه 1401 موکول شد.
 
وی ادامه داد: مهلت ارسال اصل مقالات نیز تمدید شد و افراد می‌توانند تا 15 تیرماه 1401 آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
 
ثمری‌ها با بیان این‌که پژوهشگرانی که تاکنون موفق به ارسال مقالات خود نشدند، می‌توانند مقالات کامل خود را تا 15 تیر ارسال کنند، توضیح داد: ارسال مقالات از طریق سامانه کاربران سایت همایش به آدرس www.woodconf.ir امکان‌پذیر است.
 
وی تاکید کرد: این همایش با هدف ايجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه علوم و صنایع چوب و کاغذ، همچنین زمینه‌سازی برای تشويق و ترغيب همه ارگان‌ها و افراد فعال و مؤثر به استفاده از فن‌آوری‌های نوين برگزار خواهد شد.
 
ثمری‌ها با اشاره به ارائه دستاوردهای نوین در حوزه‌های مختلف علوم صنایع چوب و کاغذ و توسعه و ترويج فرهنگ تحقيق و پژوهش در زمینه مباحث همایش، گفت: آشنايی و دستيابی به آخرين دستاوردها و تكنولوژی‌های پيشرفته جهان در بخش صنایع چوب و کاغذ در راستای اهداف توسعه پایدار، ایجاد تفاهم و تعامل سازنده بین مدیران کارخانه‌ها و دانشگاهیان و برقراری ارتباط بيشتر بين نهادهای علمی و اجرايی نیز از دیگر اهدافی است که در این همایش دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها