چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
«طلوع تا ظهور» کتابی با محوریت زندگی امام مهدی(عج)

مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران با اشاره به چاپ کتاب «طلوع تا ظهور» گفت: این کتاب برای استفاده بهتر عموم و بهره بردن از معارف مهدوی به صورت بازنویسی و تلخیص منتشر شده است.

محمدجواد شیخی، مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره بازنویسی و تلخیص کتاب «امام مهدی (عج) از تولد تا بعد از ظهور» به نام «طلوع تا ظهور» گفت: کتاب امام مهدی‌(ع) از تولد تا بعد از ظهور، ترجمه کتاب «الامام المهدی من المهد الی الظهور» اثر سید‌محمد ‏کاظم قزوینی است که به موضوعات متعددی در زمینه مهدویت پرداخته است.
 
وی ادامه داد: سید‌محمد ‏کاظم قزوینی با ارائه روایات امامان معصوم‌(ع) در این ‏زمینه و شرح و بررسی روایات مورد نظر، ‏تاریخ زندگی امام زمان‌(ع) را از تولد تا پس از ظهور بیان کرده است.
 
شیخی یادآور شد: مطالب کتاب تنها به نقل روایات منحصر نشده و حکایاتی مانند داستان انار در بحرین، داستان یاقوت روغن فروش و... نیز در کتاب نقل شده است که اغلب این روایات با موضوع ‏تشرف به محضر امام عصر‌(عج) هستند.
 
مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران بیان کرد: از ویژگی‌های مثبت این کتاب  به نسبت سایر کتب مهدویت این است که این کتاب پس از پرداختن به زوایای ‏مختلف حکومت مهدوی در زمینه سیاسی، اقتصادی و تربیتی، فصلی را به مبحث رجعت اختصاص داده و آن را با ‏استفاده از آیات و روایات اثبات کرده است.
 
وی در پایان گفت: این کتاب را که انتشارات کتاب جمکران در حدود 500 صفحه به چاپ رسانده بود این بار برای کاهش حجم و استفاده بهتر عموم برای بهره بردن از معارف مهدوی بازنویسی و تلخیص کرده و در حدود 170 صفحه منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها