سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
برگزاری نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ در اردیبهشت

اولین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ اردیبهشت ماه امسال توسط اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برگزار خواهد شد.

بابک عابدین، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در سال جاری، گفت: جدیدترین برنامه اتحادیه برگزاری نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ با هدف آشنایی فعالان صنعت چاپ با ضرورت‌های صادراتی است.
 
وی درباره ضرورت برگزاری این دوره توضیح داد: دوره پیش رو با توجه به رویکردهای اتحادیه در زمینه ترویج و توسعه فعالیت‌های صادراتی صنعت چاپ به‌صورت تخصصی و اهمیت فرآیند بازاریابی در این حوزه برگزار خواهد شد.
 
عابدین با اشاره به برگزاری نمایشگاه چاپ دبی در خرداد‌ماه امسال و حضور ششمین پاویون ایران در این رویداد، ادامه داد: ضروری است که فعالان چاپ و بسته‌بندی کشور، قبل از حضور در این نمایشگاه در قالب یک دوره تخصصی با بازاریابی بین‌المللی صادراتی صنعت چاپ آشنا شوند.
 
وی افزود: این دوره به مدت یک‌ماه و در قالب چهار جلسه در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار خواهد شد و در آن مبانی، مسائل و روند بازاریابی بین‌المللی صنایع چاپ به‌صورت تخصصی ارائه خواهد شد.
 
عابدین درباره محتوا و مباحثی که قرار است در این دوره ارائه شود نیز گفت: قرار است از بحث شروع برنامه‌ریزی، تحقیق و توسعه و حضور فیزیکی در بازارهای بین‌المللی مثل نمایشگاه‌های تخصصی تا بازارسازی، روش‌های اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در این دوره عرضه شود.
 
به گفته وی، قرار است سه تن از فعالان صنعت چاپ کشور که در حوزه‌های مختلف برندینگ، تجاری‌سازی و حضور در عرصه‌های بین‌الملل فعال هستند آموزش این دوره‌ها را بر عهده داشته باشند.
 
عابدین از برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی برای فعالان تجاری خبر داد و بیان کرد: جامعه هدف این دوره تُجار و افرادی هستند که قصد دارند بازارهای هدف خود را براساس رویکرد توسعه صادرات در خارج از مرزهای ایران داشته باشند.
 
وی ادامه داد: با توجه به این‌که زیرا بهره‌مندی از زبان کسب و کار در انجام مبادلات اقتصادی، اهمیت زیادی دارد و تجار باید با آن آشنا باشند، در این دوره، زبان انگلیسی با همین رویکرد برگزار خواهد شد. این دوره به‌صورت هشت تا 12 جلسه با حضور استادان مجرب برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها