یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
امضای تفاهم‌نامه آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش مدیریتی چاپخانه‌داران

تفاهم‌نامه آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران و مرکز تخصصی راهبری تحول سازمانی با موضوع ارتقای سطح دانش مدیریتی فعالان صنعت چاپ امضا شد.

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان اینکه مساله آموزش اهمیت زیادی برای اهالی صنعت چاپ به شمار می‌آید، عنوان کرد: این تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف توانمندسازی مدیران و ارتقای سطح دانش مدیریتی و توسعه کسب و کار با مرکز تخصصی راهبری تحول سازمانی امضا شده است.
 
وی افزود: در این زمینه با هدف همکاری نظام‌مند برای برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه مدیریت و کسب و کار طرح‌های مختلفی شامل جلسات کوچینگ سازمانی، سمینارهای آموزشی برای ارتقای دانش و توانمندی به صورت مناسبتی و طراحی و تدوین سند استراتژیک با رویکرد نورو لیدر شیپ ویژه فعالان حوزه چاپ انجام خواهد شد.
 
ابوالحسنی با بیان اینکه کلاس‌های کوچک این دوره‌ها در اتحادیه و کارگاه‌های آموزشی بزرگ‌تر اردیبهشت ماه سال آینده در شرکت افست برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به همکاری با مرکز تخصصی راهبری تحول سازمانی، گفت: در این زمینه تلاش داریم بر اساس نیازها و دغدغه ‌ای صنف، تولید محتوای آموزشی داشته باشیم که بتواند پاسخگوی نیاز فعالان صنعت چاپ کشور در حوزه‌های مختلف باشد.
 
ابوالحسنی تاکید کرد: در این زمینه مباحث آموزشی بین رشته‌ای و چند بعدی خواهد بود تا نیاز اساسی چاپخانه‌داران را در زمینه‌های متعدد برطرف کنیم، زیرا معتقدیم که باید دغدغه آموزش را از بالاترین سطوح مدیریتی تا پایین‌ترین سطح پرسنلی ایجاد کنیم و هیچ کس نباید خود را بی نیاز از آموزش ببیند.
 
بر اساس این گزارش، قرار است بر اساس این تفاهم‌نامه یک ساله کارگاه‌های آموزشی در حوزه مدیریت و کسب و کار، برگزاری بوت کمپ‌های آموزش برای اولین بار در صنعت چاپ و بسته‌بندی و برگزاری سمینارهای آموزشی برای ارتقای دانش و توانمندسازی مدیران این حوزه برگزار شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها