سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه شهید مطهری ارومیه اهدا کرد

همزمان با چهل و سومین بهار انقلاب، در یک اقدام فرهنگی و خیرخواهانه سید عنایت الله صدیقی، جانباز و ايثارگر دوران انقلاب و دفاع مقدس مجموعه کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه شهید مطهری شهرستان ارومیه اهدا کرد.

حسین سلیم‌زاده قولنجی، مسئول کتابخانه شهید مطهری ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: سید عنایت الله صدیقی، از اعضاي فعال كتابخانه و از تلاشگران عرصه جنگ و از همسنگران شهيدان شاخصي چون باكري و همت  در یک اقدام فرهنگی و خیرخواهانه 80 جلد کتاب نفیس و ارزشمند به کتابخانه شهید مطهری اهدا کرد.

سلیم‌زاده افزود: چنين اقدامات فرهنگی باعث غنی‌سازی منابع كتابخانه‌اي می‌شود و ضروري است مسئولين ذيربط با تشويق چنين انسان‌های نيک انديش و با اتخاذ تمهيدات لازم و موثر زمينه رشد اينگونه اقدامات فرهنگی را فراهم آورند.

وی گفت: این خیر  هدف از اهدای کتابخانه شخصی خود را گرامیداشت دهه فجر و فراهم کردن امکان دسترسی عموم مردم به کتاب‌هایش عنوان کرد.

این مسئول گفت: كتاب بهترين پس انداز، همنشين نیکو،  بهترین سرگرمی و همدم تنهائي است که همسايه‌اي نيكوكارتر، آشنایي باانصاف‌تر،  معلمي آرامتر و دوستی سودمندتر از آن وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها