دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
«تاریخ معاصر ایران» نوشته موسی نجفی و موسی حقانی گزینه خوبی برای مطالعه تاریخ است

مظفر نامدار، پژوهشگر و استاد دانشگاه برای مطالعه افراد علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌های تاریخی کتاب «تاریخ معاصر ایران» نوشته مشترک موسی نجفی و موسی حقانی را برای خرید از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پیشنهاد کرد.

دکتر مظفر نامدار به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: معمولا افرادی که قصد خرید کتاب از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را دارند، از قبل فهرستی از کتاب‌های تاریخی مورد علاقه‌شان تهیه می‌کنند و سراغ سایت نمایشگاه کتاب می‌روند.

او افزود: برای مطالعه افراد علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌های تاریخی کتاب «تاریخ معاصر ایران» نوشته مشترک موسی نجفی و موسی حقانی را توصیه می‌کنم که عامه افراد می‌تواند برای اطلاع از رویدادهای معاصر می‌توانند آن‌را مطالعه کنند.    

این استاد دانشگاه اظهار کرد: به نظرم نمی‌توان به صورت مطلق درباره یک کتاب اظهار نظر کرد که خوب است یا بد. زیرا برای چاپ هر کتابی مولف و پژوهشگر آن زحمت بسیاری کشیده است که شاید همه اثر خوب نباشد اما باز هم برای تحقیقی می‌تواند مورد مراجعه اهل پژوهش و مطالعه باشد.  

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا یازدهم بهمن 1400 دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با 20 درصد تخفیف و پست رایگان تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها