چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
حضور 8 ناشر استان لرستان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

محمد ناظری مدیر کل پست استان لرستان گفت: از سوم لغایت پنجم بهمن ماه، 1235 مرسوله پستی توسط لرستانی‌ها در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ثبت سفارش انجام شده که به ترتیب وارد لرستان می‌شوند و در همین بازه زمانی تعداد 131 مرسوله توسط ناشران استان به سایر استان‌ها ارسال شده است.

محمد ناظری مدیر کل پست استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان درباره تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: در این نمایشگاه 8 ناشر از لرستان شامل 5 انتشارات از خرم‌آباد، یک نشر از بروجرد، یک نشر از کوهدشت و یک نشر از پلدختر حضور دارند.

وی با اشاره به آمار نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تصریح کرد: سال گذشته یازده هزار و 641 فقره مرسوله در نمایشگاه مجازی کتاب استان ارسال و دریافت شد که از این تعداد 680 فقره مربوط به ناشران استان به سایر استان‌های کشور بود و ده هزار و 781 فقره مربوط به سایر ناشران کشور بوده که افراد جویای کتاب در استان لرستان خریداری کرده‌ بودند.

ناظری با پیش‌بینی افزایش 30 درصدی حجم مرسولات پستی استان لرستان افزود: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با توجه به افزایش تعداد ناشران شرکت‌کننده در استان و نیز آگاهی خوب هم استانی‌های عزیز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره حدود 15 هزار سفارش پستی ثبت کنیم.

مدیر کل پست استان لرستان به آمار 3 روزه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در لرستان اشاره کرد و افزود: لرستانی‌ها از سوم لغایت پنجم بهمن، 1235 مرسوله ثبت سفارش انجام داده‌اند که به ترتیب وارد استان می‌شوند و به دست آنها می‌رسد و در همین بازه زمانی تعداد 131مرسوله توسط سایر هم‌وطنان از 7 ناشر استان خریداری‌شده که در حال ارسال برای سفارش‌دهندگان است.

ناظری در زمینه ارائه خدمت به مناطق سیل زده لرستان نیز به خبرنگار ایبنا پاسخ داد: در مناطق سیل زده لرستان نیز با تمهیدات در نظر گرفته شده راه ارتباطی این مناطق کاملاً در دسترس است و خدمات در این حوزه‌ها به انضمام سایر خدمات پستی فعال است و در حال ارائه خدمات هستیم.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهدداشت و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها