پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
صدا وسیما برای تبلیغ نمایشگاه مجازی بیشتر تلاش کند

مدیریت انتشارات ترمه گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید با تبلیغات گسترده صدا و سیما همراه باشد زیرا سهم این رسانه در زندگی مردم بیشتر است.

 عباس غمگسار، مدیریت انتشارات ترمه در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب(ایران)؛ تاکید بر این که ضرورت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران تبلیغات گسترده است، اظهار کرد: تبلیغات نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید بسیار پرنگ انجام شود تا مردم در این رویداد حضور موثرتری پیدا کنند. البته سهم صدا و سیما در این بخش باید بیشتر باشد زیرا این رسانه سهم بیشتری در زندگی مردم دارد. 

وی درباره مزایای نمایشگاه مجازی  کتاب تهران گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای ناشران تهرانی است تا با مخاطبان نقاط دور دست و ناشران شهرستانی ارتباط برقرار کنند و این مساله یک اتفاق مهم و از مزایای نمایشگاه مجازی کتاب تهران است. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل حضوری بودن برای من جذاب‌تر است و من معتقدم نمایشگاه حضوری بهتر از مجازی است اما به دلیل ضرورت و پیش آمدن شرایط کرونا ؛نمایشگاه مجازی هم یک ایده خوب بود. 
 
وی با بیان این‌که بهتر است مدت زمان اطلاع ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزایش پیدا کند، اظهار کرد: مسئولان برگزاری نمایشگاه بهتر است با اطلاع‌رسانی زودهنگام، زمان بیشتری را پیش از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای حضور ناشران در این رویداد، فراهم کنند. 

غمگسار با اشاره به تسریع روند بارگذاری کتاب‌ها در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: کتاب‌هایی که ناشران برای بارگذاری در نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه می‌‌کنند، ممکن است با تاخیر در سایت نمایشگاه مجازی کتاب بارگذاری شود و بهتر است این روند در برگزاری نمایشگاه‌های مجازی تسهیل شود.

مدیریت انتشارات ترمه همچنین پیشنهاد داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهتر است جعبه‌ها یا لفاف‌های پستی که ناشران کتاب‌هایشان را در آن تحویل پست می‌دهند با در نظر گرفتن ساز‌و‌کاری مشخص در یک مکان مشخص و با نظارت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی پیش از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران تهیه کنند و این جعبه‌ها و لفا‌ف‌ها به‌طور هماهنگ با هزینه ناشران اما به‌صورت هماهنگ در اختیار ناشران قرار بگیرد.
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها