پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
نمایشگاه مجازی کتاب گامی مهم برای دستیابی به عدالت فرهنگی است

مدیر روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران با بیان اینکه شاید علاقه‌مندان به کتاب در مناطق محروم هیچ‌گاه پایشان به نمایشگاه کتاب تهران باز نمی‌شد، گفت: نمایشگاه مجازی گامی مهم برای دستیابی به عدالت فرهنگی است.

محمدجواد شیخی مدیر روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران درباره دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، گفت: نمایشگاه کتاب تهران به دلیل شیوع کرونا برای دومین سال به صورت مجازی برگزار می‌شود و نکته مثبت این نمایشگاه فراهم آوردن امکان خرید در تمامی ساعات شبانه روز و ارسال رایگان کتاب‌ها برای خریدار است.
 
وی اضافه کرد: دسترسی راحت به عناوین کتاب‌ها، امکان حضور در سایت با استفاده از تلفن همراه، امکان خرید تلفنی برای مناطقی که سرعت اینترنت مناسب نیست یا در مناطقی که مردم به امکاناتی چون کامپیوتر و تلفن همراه دسترسی ندارند از جمله نکات مثبت و قابل توجه دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.
 
مدیر روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران استقبال مخاطب را از نمایشگاه خوب و بی‌سابقه ارزیابی کرد و بیان کرد: آمارهای فروش نشان‌دهنده این است که نمایشگاه کتاب تهران در این دو سال به وسعت کل ایران پراکنده شده است.
 
وی یادآور شد: شاید علاقه‌مندان به کتاب در مناطق محروم هیچ‌گاه پایشان به نمایشگاه کتاب تهران باز نمی‌شد اما نمایشگاه مجازی گامی مهم برای دستیابی به عدالت فرهنگی است و عدالت دسترسی کتاب را برای همه ایرانیان فراهم کرده است.
 
این فعال فرهنگی افزود: همزمان با این نمایشگاه که در روزهای سوم تا دهم بهمن ماه برقرار است انتشارات کتاب جمکران نیز برای مخاطبان تخفیف ویژه‌تری در نظر گرفته و با توجه به اینکه بن کتاب به تمامی اقشار جامعه تعلق نمی‌گیرد، تخفیف 30 درصدی کتاب‌های خود و تخفیف 20 درصدی آثار دیگر ناشران (بیش از هشت‌هزار عنوان کتاب) و همچنین ارسال رایگان برای خرید بیش از 150 هزار تومان را در سایت انتشارات کتاب جمکران برای تمامی دوستداران کتاب فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها