سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
چهارمین جشنواره شعر دانشجویی انقلاب اسلامی فراخوان داد

چهارمین جشنواره کشوری شعر دانشجویی انقلاب اسلامی با دو موضوع «شعر انقلاب» و «موضوع آزاد»، 18 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

سیدمهدی طباطبایی، دبیر چهارمین جشنواره کشوری شعر دانشجویی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر عنوان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی به‌همت انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی، این جشنواره را با هدف نشر و گسترش فرهنگ شعر دانشجویی و تجدید میثاق شاعران دانشگاهی با آرمان‌های امام راحل (ره) و شناسایی چهره‌های جدید عرصه شعر از میان دانشجویان برگزار می‌کند.

این عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: شرکت‌کنندگان باید دانشجوی یکی از مقاطع تحصیلی باشند و هر شاعر مجاز به فرستادن سه اثر از آثار خود است. به برگزیدگان، علاوه‌ بر جایزه  نقدی (نفر اول 10 میلیون ریال، نفر دوم هفت میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال) ، لوح یادبود و نشان جشنواره اهدا خواهد شد.


دبیر چهارمین جشنواره کشوری شعر دانشجویی انقلاب اسلامی در پایان گفت: لازم به ذکر است که دبیرخانه در انتشار آثار به صورت مکتوب یا مجازی مجاز است. همچنین حضور افراد برگزیده در مراسم اختتامیه الزامی است، در غیر این صورت، رتبه‌های بعدی جایگزین خواهند شد.

زمان برگزاری این جشنواره 18 بهمن ماه 1400 است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 14 بهمن به رایانامه AnjomanAdabiBeheshti@gmail.com ارسال کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها