دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مجموعه تاریخ جامع ایران و هزاره‌های گمشده توصیه مشاور دایره‌المعارف بزرگ اسلامی

کیانوش کیانی هفت‌لنگ، مشاور مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی مجموعه «تاریخ جامع ایران» و مجموعه «هزاره‌های گمشده» را برای خرید از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توصیه کرد.

دکتر کیانوش کیانی هفت‌لنگ، مشاور مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی درباره دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: ما همه دلتنگ ورق زدن کتاب در نمایشگاه فیزیکی هستیم و امیدواریم که هر چه زودتر این ایپدمی کووید 19 از بین برود و باز بتوانیم در نمایشگاه فیزیکی کتاب ببینیم و کتاب خریداری کنیم.

او افزود: در این شرایط برگزار کردن نمایشگاه مجازی کتاب فرصت خوبی است که تماشا و خرید کتاب‌ها به صورت مجازی امکانپذیر شده است. البته تخفیف‌های نمایشگاه هم مشوق خوبی برای خرید کتاب است. من به دوستداران مطالعه کتاب‌های تاریخی از جمله مجموعه «تاریخ جامع ایران» را توصیه می‌کنم که کار ارزشمندی از گروه زیادی از پژوهشگران، تاریخ‌نگاران و استادان دانشگاه در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی و از مرجعیت برخودار است و منابع زیادی در تدوین و تالیف آن استفاده شده است.

مشاور مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی عنوان کرد: همچنین کتاب «هزاره‌های گمشده» نوشته پرویز رجبی را توصیه می‌کنم. زیرا زنده‌یاد پرویز رجبی، مترجم و پژوهشگری برجسته و کم‌نظیر با تسلط بر چند زبان بود و در تالیف کتاب‌هایش از منابع بسیاری بهره گرفته بود که از لحاظ علمی ارزش بالایی دارند. ضمن این‌که سبک نگارش و پرداخت مطالب کتاب از شیوایی و شیرینی خاصی برخودار است و در کنار این موارد، همیشه حاشیه‌ای هم بر تاریخ نوشته که آن را با مسائل روز پیوند زده است، مسائلی که امروز هم با آن درگیر هستیم.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن 1400 دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با 20 درصد تخفیف و پست رایگان تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها