دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
صدور 41 هزار و 765 بار‌کد پستی در نخستین روز نمایشگاه مجازی کتاب

ملک‌محمدی از صدور 41 هزار و 765 بار‌کد پستی در نخستین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: 1054 مرسوله نمایشگاه در نخستین روز برای ارسال به مناطق روستایی به ثبت رسیده است.

مهرداد ملک‌محمدی، مدیر سامانه کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره آمار مرسوله‌های دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: تا پایان نخستین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در مجموع 41 هزار و 765 بار‌کد پستی صادر شده و تهران با 36 هزار و 97 مرسوله در صدر بیشترین تعداد بیشترین ارسال قرار دارد.  
 
وی با بیان اینکه از 31 استان کشور سفارش خرید ثبت شده است، افزود: کاربران استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین خرید را از نمایشگاه مجازی کتاب داشته‌اند. 
 
ملک‌محمدی درباره دورترین نقطه ارسال مرسوله دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نخستن روز گفت: «کتاب توران» از نشر اختر که در تبریز فعالیت می‌کند، به مقصد چابهار ارسال شده است. فاصله بین مبدا و مقصد این مرسوله 2329 کیلومتر بود.
 
 
مدیر سامانه کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه داد: 1054 مرسوله نمایشگاه در نخستین روز برای ارسال به مناطق روستایی به ثبت رسیده است.
 
ملک محمدی افزود: کتاب «ابر‌های سیاه» از انتشارات آیات، با وزن 25 گرم  سبک‌ترین کتاب نمایشگاه به ثبت رسید. این کتاب از خوزستان برای تهران ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها