یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
نمایشگاه مجازی کتاب عادلانه‌ترین نوع عرضه کتاب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب عادلانه‌ترین روش ارائه کتاب در کشور است.

 فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، با اشاره به اینکه کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن به رغم خسارت‌ها و مشکلات فراوان، مزایایی نیز داشته است، بیان کرد: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب به صورت مجازی از آثار مثبت شیوع کرونا است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی موجب ایجاد عدالت در ارائه کتاب به مخاطبان در سراسر کشور شده است، اظهار کرد: با مجازی شدن نمایشگاه کتاب از یک سو مشکل تردد به تهران و سختی های فراوان آن برطرف شده و از سوی دیگر باعث می‌شود تا مردم اقصی نقاط کشور از شهرها و روستاهای دورافتاده به راحتی بتوانند از این نمایشگاه از طریق فضای مجازی دیدن و کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

فلاح با اشاره به اینکه با همکاری شرکت پست کتاب های خریداری شده درب منزل به متقاضیان تحویل داده می شود، تصریح کرد: قشرهای مختلف مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir به راحتی کتاب‌ها و ناشران را مشاهده و اقدام به خرید کتاب نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سمنان در دوره‌های قبلی به رغم جمعیت کم از استان های پیشتاز در خرید کتاب بوده است، ابراز امیدواری کرد در این دوره نیز این رکورد حفظ شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها