سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
«پویش ملی نذر کتاب» همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود

رضا نیازی، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: «پویش ملی نذر کتاب» همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف رساندن کتاب به علاقه‌مندانی که امکان خرید کتاب ندارند، اجرا می‌شود.

رضا نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در لرستان گفت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از تاریخ سوم تا دهم بهمن به مدت هشت روز برگزار می‌شود. در نمایشگاه‌های حضوری به دلیل وجود محدودیت‌هایی، امکان حضور همه اقشار وجود ندارد؛ اما در نمایشگاه مجازی این امکان فراهم شده که در 24 ساعت شبانه‌روز و در دور افتاده‌ترین نقاط ایران به این نمایشگاه دسترسی داشته باشند.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز آینده (چهارشنبه) برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جهت تجهیز کتابخانه‎‌های نهادها و سازمان‎‌ها یا تأمین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به ویژگی جدید دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزود: در این دوره «پویش ملی نذر کتاب» با هدف رساندن کتاب به علاقه‌مندانی که امکان خرید کتاب ندارند، از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران اجرا می‌شود. علاقه‌مندان و خیرین می‌توانند برای مشارکت در این کار خیر، هر مبلغی را که مایل هستند (حتی 10 هزار تومان) از طریق درگاه اختصاصی نذر کتاب به آدرس: book.icfi.ir پرداخت یا به شماره حساب 10/7722777/1 و شماره کارت 1867-1048-7270-5041 به نام خانه کتاب و ادبیات ایران واریز کنند.

رضا نیازی در پایان گفت: حامیان حقیقی و حقوقی که مایلند در این طرح مشارکت کنند، می‌توانند معادل وجه واریزی، مشخصات افراد یا گروه‌هایی را برای بهره‌مندی اعلام و برای کسب اطلاعات به نشانی ketab.ir یا اطلاعات بیشتر با شماره 09387618865 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها