دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور وزیر فرهنگ افتتاح می‌شود/ برآورد تعداد لفاف‌ لازم به شرکت پست ارائه شده است

علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن بیان این مطلب که آئین افتتاح دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عصر دوم بهمن‌‌ماه با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود، از انجام هماهنگی‌های لازم با شرکت پست خبر داد.

علی رمضانی، رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره آیین افتتاح دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: آئین افتتاح دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عصر دوم بهمن‌‌ماه برگزار خواهد شد. مذاکراتی با مسئولان کشور انجام شده و حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران عامل شرکت ملی پست، بانک صادرات و معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعی است.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران افزود: برخی از مدیران که از اصحاب فرهنگ هستند، برای حضور در آئین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ابراز تمایل کردند که بعد از قطعی شدن اعلام خواهد شد.        
 
وی در پاسخ به این پرسش که از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها، در مجموع چند برنامه فرهنگی و جنبی دریافت شده است گفت: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برنامه‌ریزی و اعلام فهرست برنامه‌های فرهنگی هستند؛ علاوه‌براین تشکل‌های نشر، کتاب‌فروشی‌های بزرگ کشور، فعالان حوزه نشر و حتی ناشران در حال جمع‌بندی این برنامه هاست که بعد از جمع‌بندی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره میزان لفاف استاندارد‌ درخواستی ناشران و اعلام آن به شرکت ملی پست بیان کرد: در سامانه ثبت‌نام، بخش ثبت درخواست برای دریافت لفاف پیش‌بینی شده بود تا براساس آن پاکت، کارتن و پاکت حباب‌دار مورد نیاز خود را اعلام کنند.

وی گفت: این آمار که برآوردی از میزان نیاز ناشران است به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است. درباره برآورد‌ ناشران و برآورد مجری نمایشگاه، به‌ویژه با توجه به نقاط تجمع دفاتر نشر که واحد‌های سیار شرکت پست مستقر خواهند شد در حال مذاکره با شرکت ملی پست هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها