جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مسابقه عکس «کتابخانه و مجموعه کتاب‌های خانه ما» برگزیدگانش را شناخت

مسابقه عکس «کتابخانه و مجموعه کتاب‌های خانه ما» در شهر اوز استان فارس برندگانش را معرفی کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز پیرامون این مسابقه به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، گفت: در فراخوانی که به این مناسبت چندی پیش منتشر و اعلام شد که ما یک کتاب خوب به کتابخانه شما اهدا خواهیم کرد. اسم آن را مسابقه نمی‌شود گذاشت بلکه یک فراخوان بود برای اینکه توجه همشهریان را به کتاب و کتابخوانی مورد بررسی قرار دهیم و قفسه کتاب یا کتابخانه خانگی آنها را از دریچه دوربین عکاسی یا موبایل مشاهده کنیم. در این فراخوان عکس‌های زیادی برای ما ارسال شد که نوید خوبی از توجه به کتاب و کتابخوانی داشت.
 
فروغ هاشمی، افزود: حمایت یک واحد نجاری و کابینت‌سازی همراه با انجمن عکاسی و دبیرخانه پایتخت کتاب، انجمن کتاب، موزه مردم‌شناسی تشویق خوبی بود که همشهریان در کنار و نمونه‌ای از کارهای خود که برای مشتریان در کنار کابینت آشپزخانه، بوفه، قفسه‌های کتاب، اتاق خواب، پذیرایی و یا برای دکور خانه، اتاق خود و فرزندان سفارش داده بودند و نصب شده بود برای ما ارسال کنند.
 

به گفته او، عکس‎های زیادی به دبیرخانه ارسال شد. ضمن سپاس از همه همراهان در برگزاری این چنین فراخوان‌ها و برنامه‌ها و همه کسانی که ما را یاری کرده و عزیزان کتاب‌دوستی که  کتاب‌های قفسه، خانه و کتابخانه خانه خود را نیز معرفی کردند امیدواریم بتوانیم در راه گسترش فرهنگ زیبای کتاب و کتابخوانی قدم‌های خوبی برداریم.
 
هاشمی، خاطرنشان کرد: به منتخبین این مسابقه دو کتاب و به بقیه شرکت‌کنندگان هرکدام کتاب شالینی نوشته محمد فقیهی(اوزی) که توسط فوزیه خضری به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز اهدا شده بود به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها