شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
آغاز داوری جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد با بیش از 2200 اثر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد یزد از آغاز داوری بیش از 2200 اثر در نخستین جشنوار شعر و داستان بچه‌های مسجد در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد با عنوان « قلم» در یزد گفت: مرحله داوری آثار دریافت شده در نخستین جشنواره قلم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد آغاز شد.

وی افزود: آخرین مهلت آثار به نخستین جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد 30 آذرماه بود که تعداد 2225 اثر به دبیرخانه این جشنواره در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد رسید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: این جشنواره در دو بخش آزاد و کانون‌های مساجد برگزار شد که در شعر و داستان هر کدام از بخش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به نفرات برتر هدایایی تعلق می‌گیرد.

سالاری گفت: در بخش آزاد تعداد 475 اثر از سراسر کشور دریافت شد که 185 اثر در بخش شعر و 290 اثر نیز در بخش داستان است.

وی بیان کرد: در بخش کانونی نیز تعداد 1753 اثر دریافت شده که 1257 اثر در بخش شعر و 496 اثر در بخش داستان بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد یزد گفت: داوری این آثار از امروز آغاز شده که سرپرستی داوران در بخش شعر توسط عالیه مهرابی از شاعران برجسته استان یزد و سرپرستی بخش داستانی نیز بر عهده حجت‌الاسلام سالاری نویسنده برجسته کشوری از استان یزد است.

وی گفت: زمان داوری آثار نیز پایان دی‌ماه است که به زودی زمان برگزاری اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان اعلام می‌شود.

نخستین جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد با عنوان «قلم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور و به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها