شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
فروش کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان‌غربی کم است

مسئول انتشارت «میژو» در مهاباد گفت: عدم آشنایی مردم، علت اصلی فروش کم کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی است.

کامبیز ابراهیم‌زاده، مسئول انتشارات «میژو» در مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی اولین تجربه ما در شرکت در یک نمایشگاه مجازی است، گفت: نبود تبلیغات و آشنا نبودن مخاطبان با ساز و کار نمایشگاه، باعث شده که من در عرض 3 روز این نمایشگاه فقط یک عنوان کتاب بفروشم!
 
وی افزود: نمایشگاه فیزیکی کتاب به دلیل لمس کردن کتاب مورد نظر و از نزدیک رویت کردن آن بهتر از فروش مجازی است و تنها با دیدن جلد و قیمت روی آن، نمی‌توان کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خرید کرد.
 
ابراهیم‌زاده بیان کرد: انتشارات «میژو» مهاباد با 8 عنوان و 400 جلد کتاب در حوزه حقوق بین‌الملل، تاریخ و 3 کتاب فرهنگ لغت انگلیسی و کُردی در نمایشگاه مجازی کتاب شرکت کرده است.
 
وی افزود: کتاب «فرهنگ لغت حقوقی» از 1044 صفحه تشکیل شده و بیش از 20 هزار لغت حقوقی انگلیسی به زبان کُردی در آن وجود دارد.

مسئول انتشارات «میژو» در مهاباد ادامه داد: بنده با توجه به اینکه دارای مدرک کارشناسی ارشد دامپروری و ارشد حقوق و دکتری در دانشگاه گلاسکو اسکاتلند در رشته حقوق بین‌الملل هستم، ولی 3 سال به دلیل عدم حمایت ارگان‌های مروبطه در شغل آشپزی فعالیت می‌کردم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها