یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
هشتمین کنگره‌ی ملی شعر نخل و کارون در شوشتر برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هشتمین کنگره‌ی ملی شعر نخل و کارون به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار سلیمانی تحت عنوان «سردار دل‌ها» بهمن‌ماه در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

محمد جوروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، در خصوص کنگره ملی شعر نخل و کارون بیان کرد : معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و انجمن شعر اندیشه، به منظور ارج نهادن به موضوعات مقاومت، ایثار و شهادت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار سلیمانی و در راستای تعالی بیش از پیش هنر و ادبیات، هشتمین کنگره سراسری شعر «نخل و کارون» را در شهرستان شوشتر برگزار می‌کند. 

 جوروند افزود: شاعران برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر از فراخوان کنگره ملی شعر نخل و کارون و ارسال آسان‌تر آثار خود می‌توانند از طریق شماره‌های ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲و ۰۹۱۶۹۰۷۴۵۰۸ و یا ایمیل جشنواره به نشانی: sardar.delha400@gmail.com  اقدام کنند.

وی ادامه داد: مهلت ارسال اثر به کنگره ملی شعر نخل و کارون تا پایان دی‌ماه و برگزاری این رویداد با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا بهمن‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: در آیین پایانی ضمن تجلیل از خانواده‌ی معظم شهدای مدافع حرم شوشتر، به شاعران برگزیده لوح یادبود، تندیس و جوایز نقدی به رسم یادبود اهدا می‌شود. 

وی  اضافه کرد: به‌زودی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از پوستر این رویداد ارزشی رونمایی می‌کنیم.

 یادآوری می‌شود: دربخش جانبی کنگره ملی شعر نخل و کارون، نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع شهدای مدافع حرم و نمایشگاه برپا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها