پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
این کتاب روش‌های نوینی را برای رسیدن به هدف معرفی می‌کند

نویسنده «هدف‌گذاری به روش پریمیر» با معرفی روش‌های هدف‌گذاری فعلی، روش نوینی را ابداع کرده که از همه روش‌ها جامع‌تر است.

مریم یادگاری مترجم کتاب «هدف‌گذاری به روش پریمیر» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره این کتاب توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: کار کردن مدیر مسئول انتشارات پیک مشاور و تیم باتجربه ایشان لذت خوبی بود. در یکی از سمینارهای پیک مشاور شرکت کردم و ایشان این کتاب را به میهمانان معرفی کردند. وقتی کتاب را تهیه کردم و دیدم که به زبان اصلی است تصمیم گرفتم که این کتاب را ترجمه کنم. تا من هم سهمی در موفقیت علاقمندان به این حوزه داشته باشم.

او ادامه داد: این کتاب به شما کمک می‌کند تا یک برنامه‌ریزی کاربردی برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید. این کتاب در چهار بخش تنظیم شده است؛ بخش اول به رایج ترین اشتباهات مردم در هدف‌گذاری می‌پردازد.
 
به گفته او، در بخش دوم ده روش از مشهورترین روش‌های هدف‌گذاری ارائه و نقاط ضعف و قوتشان شرح داده می‌شود. بخش سوم شما را قدم به قدم به سمت یک روند بی عیب و نقص می‌برد. در بخش چهارم نشان داده می‌شود که در زمان تحقق نیافتن آرزوهایتان چه باید بکنید.

او با بیان اینکه موضوع اصلی کتاب رسیدن به هدف و برنامه‌ریزی درست برای رسیدن به آن است یادآور شد: نویسنده با معرفی روش‌های هدف‌گذاری فعلی، روش نوینی را ابداع کرده که از همه روش‌ها جامع‌تر است، نمی‌توانیم صددرصد بگوئیم که رسیدن به هدف را تضمین می‌کند اما می‌توانیم بگوئیم اگر بر اساس این روش پیش بروند شانس رسیدن به اهداف ۹۹/۹ درصد زیاد است.

یادگاری با اشاره به اینکه محتوای کتاب راجع به هدف‌گذاری و روش‌های رسیدن به هدف و برنامه ریزی است توضیح داد: قاعدتا برنامه ریزی در زندگی هر کسی نقش بسیار مهمی دارد. هرفرد با برنامه حرکت کند و به هدف خودش فکر کند و ایمان و حرکت روبه جلو داشته باشد، موفق می‌شود. این حس بسیار خوبی دارد. نمی‌توانیم بگوییم کسانی که هدف ندارند، انسان های موفقی نیستند، شاید هنوز هدف خود را پیدا نکردند. اگر هدفمند باشند، زندگی آنها جهت می‌گیرد. این‌کتاب هم به پیداکردن هدف و تلاش در راستای رسیدن به هدف کمک می‌کند.

یادگاری گفت: این اولین کتابی است که من ترجمه کرده‌ام و قصد دارم در آینده کتاب‌های دیگری در همین زمینه هدف‌گذاری ترجمه کنم. کتاب در سال ۲۰۱۸ تالیف شده و من کار ترجمه کتاب را اول مهر ۹۹ آغاز کردم و به‌خاطر اشتیاقی که داشتم، ۳۰ آبان به اتمام رسید. برای ترجمه این کتاب حس و حال خیلی خوبی داشتم و این هم به‌خاطر کار جدیدی بود که من انجام می‌دادم و هم اینکه موضوع و محتوای آن برایم جالب بود.

کتاب «هدف‌گذاری به روش پریمیر» در ۱۲۰ صفحه با شمارگان ۳۰۰ نسخه به بهای ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان از سوی انتشارات پیک مشاور (peykemoshaver.ir) 
راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها