یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
اهدای 157 جلد کتاب کودک و نوجوان به کتابخانه عمومی زریاب خویی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: در راستای طرح «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» 157 جلد کتاب کودک و نوجوان توسط کتابخانه دانشکده علوم قرآنی خوی به کتابخانه عمومی زریاب شهرستان خوی اهدا شد.

هادی درستی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: در راستای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در آخرین روز این هفته که با محوریت «کتاب کودک و نوجوان، خانواده» نامگذاری شده است، تعداد 157 جلد کتاب در رده سنی کودک و نوجوان به کتابخانه عمومی زریاب شهرستان خوی توسط کتابخانه دانشکده علوم قرآنی خوی اهدا شد.

وی افزود: طرح سراسری «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تامین و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی، ایجاد حس همبستگی در میان مردم، ایجاد تعلق در تامین منابع کتابخانه‌ها و... در حال اجراست.

درستی ادامه داد: در این طرح عموم مردم می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های اهدایی خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه اهدا کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی بیان کرد: فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند و مقدس است و ترویج فرهنگ اهدای كتاب از جمله گام‌های مؤثر در دستیابی به آن محسوب می‌‌شود.

وی ترویج فرهنگ مطالعه کتاب را نیازمند حمایت و برنامه‌های مستمر فرهنگی عنوان کرد و گفت: اهدای کتاب یکی از اقدامات ارزشمند بوده و نیازمند استمرار و توجه نهادهای متولی فرهنگ و خیّرین حوزه فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها