شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
ثبت کتاب سال فرهنگیان به نام نویسنده زنجانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کتاب سال فرهنگیان به نام «سعید حاتمی» معلم مدارس استثنایی استان ثبت شد.

حسن مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: از چند سال قبل مدیریت ثبت‌نام و توزیع کتب درسی به آموزش و پرورش واگذار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سفارش کتاب از طریق سایت انجام شده است، اضافه کرد: سفارش کتاب به صورت نوبت‌بندی در مقاطع مختلف تحصیلی انجام و توزیع کتاب نیز از زمان بازگشایی مدارس آغاز شده است.

وی تعداد دانش‌آموزان زنجانی را 213 هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ درصد افرادی که برای دریافت کتب درسی خود اقدام کرده، کتب خود را دریافت کردند.

مظفری با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام نهایی تا 5 آذرماه بود که به پایان رسید، اضافه کرد: برای سهولت در دسترسی دانش‌آموزان به کارگروه‌های استانی و منطقه‌ای ماموریت داده شده بود که در مدارس دارای بیش از ۲۰ دانش‌آموز تا اتمام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان درباره آمار دانش‌آموزانی که نسبت به ثبت‌نام کتاب اقدام نکرده‌اند نیز گفت: درست است که مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده اما آمار دقیقی از افرادی که برای دریافت کتاب ثبت‌نام نکرده‌اند، موجود نیست؛ یعنی تقریبا هیچ استانی چنین آماری ندارد.

مظفری در ادامه از درخشش معلمان زنجانی در نخستین جشنواره ملی معلمان مؤلف خبر داد و گفت: ۷ معلم مولف استان زنجان در نخستین جشنواره ملی مؤلفان کشور به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی با اشاره به رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب معلمان مولف زنجانی، گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی اداره فرهنگی هنری اقدام به خرید و توزیع کتاب‌های معلمان نویسنده در کتابخانه‌های استان زنجان خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در این مراسم کتاب‌های نماز و سلامت روان، کتاب نماز و سازگاری اجتماعی در حوزه کودکان دارای نیاز‌های ویژه به نویسندگی سعید حاتمی دبیر مدارس استثنائی استان زنجان به عنوان کتاب سال فرهنگیان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها