دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
مدیرمسئول و رئیس هیات مدیره انجمن ناشران آموزشی انتخاب شدند

امین آصفی و وحید تمنا بار دیگر به عنوان مدیرمسئول و رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی انتخاب شدند.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: انتخابات داخلی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی عصر روز گذشته (یکشنبه 30 آبان‌) با حضور اعضای برگزیده هیات مدیره انجمن برگزار و سمت‌های اعضای انجمن مشخص شد.
 
وی افزود: در این زمینه اعضای هیئت مدیره دوره‌ یازدهم انجمن فرهنگی ناشران  (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳) انتخاب شدند و بنده به عنوان مدیرمسئول و وحید تمنا به عنوان رئیس هیات‌مدیره انتخاب شدیم.
 
آصفی با اشاره به دیگر سمت‌های اعضا توضیح داد:علی امین‌صادقیه به عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، بابک ندرخانی به عنوان خزانه‌دار و علی جهانگیری به عنوان دبیر هیئت مدیره انتخاب شدیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های برنامه انجمن در دوره جدید، گفت: ما از دوره قبل کارهای زیادی را آغاز کردیم و بنا داریم در هیات مدیره جدید بسیاری از آن‌ها را به ثمر بنشانیم و کارهای دیگر را پیگیری کنیم.
 
به گفته آصفی، ادامه روند تعامل با وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباط با سایر تشکل‌های حوزه نشر و آموزش برخی از این اقدامات به شمار می‌آیند.
 
وی تاکید کرد: ادامه روند تشکیل تعاونی ناشران آموزشی با هدف کسب درآمد و منافع اقتصادی برای اعضا را نیز که از دوره قبل آغاز کرد‌ه‌ایم دنبال خواهیم کرد و با توجه به تغییرات در اساسنامه انجمن مشارکت ناشران در برنامه‌های انجمن و عضوگیری از ناشران در همه حوزه‌ها را نیز انجام خواهیم داد.
 
آصفی پیگیری برگزاری نمایشگاه‌های کتاب حضوری و فیزیکی را دیگر اقدام این انجمن معرفی کرد و گفت: پیگیری برگزاری نمایشگا‌ه‌های کتاب فصلی و نمایشگاه‌های ویژه دانش‌آموزی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب را دنبال می‌کنیم.

انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از سال 1381 فعالیت می‌کند .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها