دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
اصحاب قلم به خاطرات مادران شهدا توجه جدی داشته باشند

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ضمن پاسداشت جایگاه مادران شهدا، از اصحاب قلم خواست به خاطرات این عزیزان توجه جدی داشته باشند.

سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با گرامیداشت هفته بسیج و هفتم آذر نخستین سالروز شهادت شهید فخری‌زاده درباره رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» در قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: همه ما وظیفه داریم جایگاه رفیع مادران شهدا را پاس بداریم و در این زمینه لازم است اصحاب قلم به خاطرات این عزیزان توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: اینکه یک شهید چگونه زندگی کرده است و چگونه به این درجه رفیع نائل آمده که نام و آوازه او در جامعه طنین‌انداز شده، مسئله کمی نیست.

وی ادامه داد: وقتی کتابی درباره این شهید به نگارش درآمده و به تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی درمی‌آید، نشان از اوج ایمان و صفای قلوب شهدای عظیم‌الشان ما دارد.

حسینی کاشانی تاکید کرد: در میان شهدا کم نبودند شهدای نوجوان سیزده، چهارده ساله‌ای که همچون شهید معماریان، مردانه و شجاعانه به عرصه جهاد فی سبیل‌الله پا گذاشتند و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها