شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
اجرای پاییزه کتاب در 6 کتابفروشی استان زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از مشارکت 6 کتابفروشی زنجان در طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: طرح پاییزه کتاب از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز تا سوم آذرماه ادامه دارد.

محمدربیع احمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام پاییزه برای کتابفروشان از پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه انجام و اجرای طرح از امروز آغاز شد، گفت: طبق آمار سایت 6 کتابفروشی از زنجان در این طرح حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 6 کتابفروشی شامل «پاتوق کتاب زنجان»، «حوض نیلی»، «شهر کتاب زنجان»، «منهاج»،«کتابفروشی فرهنگان زنجان» و «کتابکده فرهنگ» مجری طرح پاییزه کتاب هستند، افزود: طرح پاییزه کتاب از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز تا سوم آذرماه ادامه دارد.

احمدخانی افزود: شرایط طرح پاییزه ۱۴۰۰ به این شکل است که کتب تالیفی ۲۰ درصد و کتب ترجمه‌ای ۱۵ درصد شامل تخفیف می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول طرح نمی‌شوند.

وی افزود: حداکثر یارانه اختصاصی هر کتابفروشی و میزان و درصد مشارکت کتابفروشی‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح، قبل از شروع اجرای طرح تعیین و اعلام می‌شود.

بیست‌ و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان‌ ماه تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها