چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
برگزاری 2 نشست با موضوع کتاب کودک و نوجوان همزمان با هفته کتاب

انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی دو نشست «نقش کتاب داستانی در تربیت اخلاقی کودکان و نوجوانان» و «توسعه ویترین» را برگزار می‌کند.

دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرگزار کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این انجمن برای هفته کتاب امسال، توضیح داد: انجمن همانند سال‌های گذشته فعالیت‌هایی را از قبل برای این هفته برنامه‌ریزی کرده که در این هفته اجرا می‌کنیم.
 
وی افزود: یکی از این فعالیت‌هایی که از هفته کتاب دو سال قبل شروع شده است، نشست‌هایی با موضوع چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان است که از بیست و هفتمین دوره هفته کتاب آغاز شد اما با ورود کرونا متاسفانه در سال گذشته و امسال چند ماهی متوقف شد.
 
فروغی با بیان اینکه این نشست‌ها سپس به صورت مجازی ادامه پیدا کرده است، گفت: تلاش شده است که نشست‌ها توسعه محوری هم پیدا کند و در ابعاد خواندن، چگونگی خواندن، بیشتر خواندن کتاب کودک و نوجوان و ارتباط با مخاطب خاص باشد.
 
وی با اشاره به اجرای برنامه اول این انجمن در هفته کتاب، عنوان کرد: نشست «نقش کتاب داستانی در تربیت اخلاقی کودکان و نوجوانان» چهار‌شنبه بیست و ششم آبان از ساعت 17 و 30 تا 18 و 30 دقیقه در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjomanketabeKodak برگزار می‌شود.
 
 فروغی یادآور شد: دومین برنامه انجمن در هفته کتاب امسال نیز همزمان با روز کتاب کودک با عنوان «توسعه ویترین» با حضور کارشناسان درباره ابعاد و ویژگی‌های کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
 
به گفته وی، این نشست دوشنبه اول آذر از ساعت 13 تا 15 در محل موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود. 
 
بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها